مجتمع های اداری ، تجاری یا مسکونی دارای اموری مانند قبض (شارژ)، اطلاعات واحد ها ، مشخصات مالک یا مستاجر ، اخبار مجتمع و... می باشند که بصورت داخلی و بین ساکنین رد و بدل می گردد ، رسیدگی به این امور در صورتی که بصورت سازماندهی شده و الکترونیک نباشد برای مدیران مشکلات زیادی از جمله عدم پیگیری به موقع ، دشواری در حسابرسی به امور مالی ، عدم اطلاع دقیق از بدهکاران و بستانکاران ، نداشتن اطلاعات مالکین و مستاجرین فعلی و قبلی ، پرداخت شارژ و ... را به همراه خواهند داشت.

باژ ، راهکاری است برای حل تمامی این مشکلات . . .

سعی باژ بر این است که با یک سامانه جامع هم مشکلات مدیران مجتمع ها و هم ساکنین آنها را حل کند.

مدیریت اطلاعات

ایجاد دسته بندی ، تعریف واحدها ، مشخص کردن مالک و مستاجر

مدیریت اطلاعات

  • - تعریف دسته بندی های مختلف مانند بلوک ، طبقه و ...
  • - تعریف کلیه واحدهای درون مجتمع به همراه اطلاعات انها
  • - مشخص کردن دسته بندی هر ملک
  • - تعریف جداگانه مالک و مستاجر به همراه مشخصات آنها
  • - نگهداری سوابق اطلاعات مالکین و مستاجرین هر ملک
  • - امکان تعریف بیش از یک ملک برای شخص به عنوان مالک یا مستاجر
مدیریت اطلاعات

مدیریت شارژها

تعریف شارژها ، تعریف دیرکرد ، مشخص کردن مهلت پرداخت

مدیریت شارژها

  • - تعریف هر چند تعداد شارژ به صورت ماهیانه ، فصلی ، سالیانه
  • - صدور قبض هر دوره به صورت دستی یا اتوماتیک به همراه بدهی از قبل ، بستانکاری ، دیرکرد
  • - امکان مشخص کردن مهلت پرداخت برای هر قبض (شارژ)
  • - تعریف جریمه دیرکرد پرداخت قبض به صورت درصدی از مبلغ قبض یا ثابت
  • - امکان چاپ قبض برای ساکنین
مدیریت شارژها

مدیریت مالی

ثبت پرداخت ، ثبت بانک برای پرداخت آنلاین ، حسابداری مجتمع

مدیریت مالی

  • - ثبت کلیه پرداخت های واحدها با توضیحات کامل
  • - ثبت حساب بانکی برای ساختمان و واریز آنلاین (اینترنتی) هزینه ها به حساب ساختمان
  • - امکان پرداخت آنلاین هزینه ها (به صورت اینترنتی واریز به حساب مجتمع) توسط ساکنین
  • - امکان مشخص کردن ریز هزینه ها انجام شده در مجتمع برای اطلاع ساکنین از هزینه ها
  • - حسابداری داخلی مجتمع
مدیریت مالی

پیگیری مشکلات

ثبت درخواست(تیکت)، امکان ارسال عکس روی هر درخواست

پیگیری مشکلات

  • - امکان پیگیری مشکلات ساکنین توسط ارسال درخواست (تیکت)
  • - امکان فرستادن عکس به همراه درخواست پیگیری
  • - امکان ارسال پاسخ از سمت مدیریت مجتمع روی درخواست ها
  • - مطلع شدن فرد درخواست کننده توسط پیامک یا پیغام موبایل از پاسخگویی
پیگیری مشکلات

اطلاع رسانی

ثبت اخبار مجتمع ، ارسال پیامک یا پیغام موبایل ، ثبت نظر روی اخبار

اطلاع رسانی

  • - امکان درج اخبار از سمت مدیریت برای ساکنین
  • - امکان ثبت نظر از سوی ساکنین روی هر خبر
  • - امکان ارسال پیامک و پیغام موبایل برای ساکنین
  • - تعریف نظرسنجی های مختلف برای ساکنین (امکان تعریف جداگانه برای مالکین ، مستاجرین ، بر اساس دسته بندی)
اطلاع رسانی

مدیریت هزینه ها

ایجاد دسته بندی هزینه ، ثبت ریز هزینه ها همراه با تاریخ و توضیحات

مدیریت هزینه ها

  • - امکان تعریف دسته بندی هزینه ها
  • - ثبت هزینه ها به همراه تاریخ و توضیحات و تعیین دسته بندی
  • - امکان فعال کردن اینکه ساکنین هزینه ها را ببینند
  • - امکان مشاهده هزینه ها در اپلیکیشن موبایل توسط ساکنین با فیلتر تاریخ
مدیریت هزینه ها

گزارشات

گزارش واحدهای بدهکار ، دیرکردها ، سود و زیان ، اطلاعات واحدها

گزارشات

  • - گزارش های مالی از جمله واحدهای بدهکار ، بستانکار ، دیرکردها ، جمع دریافتی ها
  • - گزارش از اطلاعات واحد ها از جمله اطلاعات کلیه مالکین یا مستاجرین ، واحدهای خالی
  • - گزارش های حسابداری از جمله هزینه ها ، سود خالص و ...
  • - امکان گرفتن خروجی اکسل از گزارشات
گزارشات

وب و موبایل

نسخه وب برای مدیریت ، نسخه اندروید و آیفون برای مالک و مستاجر

موبایل

  • - دارای پنل مدیریت تحت وب برای مدیریت مجتمع (تعریف واحدها ، شارژها و ...)
  • - قراردادن نام ، لوگو ، مشخصات هر مجتمع در پنل مربوطه
  • - دارای نسخه موبایل اندروید و آیفون برای مالک و مستاجر
  • - امکان مشاهده کلیه قسمت ها و پرداخت آنلاین از روی موبایل
موبایل